22 Mayıs 2010 Cumartesi

DOKTOR UZAT BANA ELLERİNİ

Doktor uzat bana ellerini ,ellerini uzat ve artık bu manik şiir başlasın
Kusura bakma ama seni doğru tanıdığıma yemin edebilirm
Akademik kariyerinden kaygılıyım doktor.
İki elin bir başı tutuşu sende afrodizyak etkisi yaptığınada eminim
Doktor hadi uzat bana ellerini bir akıl tutulmasına seni davet edebilirim.
İnan bana beyazıda sevmediğine şahitlik edebilir gecelerim
Hadi o koltuğa uzan deyişlerin ve senin intihar hecelerin
Reçetenden çıkan umut tabletlerin,mesai sonrası mabedlerin
Ve senin masa altı sekreterlerin …midem bulanıyor doktor….
Ve bana elini uzat ilk ve son olsun bu inceliğin
Doktor hadi bir delilik yapalım
Hadi bir delilik yapalım doktor
Doktor hadi be yapalım bir delilik
Hezeyanları gerçek yapalım gerçekleri hezeyan
Sanrıları tanrı yapalım ,tanrıları ise yargılayalım
Halisinasyonları rasyonel yapalım,rasyonelleri irrasyonel
Nasyonelleri kutsayalım.MAO ‘ya bir dilekçe yazalım
Mesela bir güz hasadında tüm liberalleri asalım.
Bir yasa taslağı yapalım, tüm mevzuatların içine sıçalım
Komşuların zillerine basıp kaçalım,istifa dilekçemizi
Patronun suratına atalım,vergiden muaf olalım ,işsizler ordusuna katılıp
Hadi devrim yapalım
Kaybedecek neyimiz var ki DOKTOR.
Bir sit alanı bulalım üzerine bir cümle kuralım
Üzerine kat çıkalım
Seçim zamanında tapusunu alalım
Seçim sonrası, heceleri bütün belediye memurlarına atalım
Kafalarını yaralım,bir benzin bidonunda intihara kalkışalım.
Doktor uzat bana ellerini .ellerini uzat ve anlat bütün içindeki nefretini
Meryem dinginliğinde İSA tedirginliğinde anlat bana olmak istediğin yeri.
Söz veriyorum EYYÛP sabrı ile dinleyeceğim seni.
Doktor uzat tekrar ellerini bitsin artık bu manik şiirin bildirimi.

Düzensiz cümleler kavmi-1 BERKAN ÜRGEN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder