22 Mayıs 2010 Cumartesi

SANA BİR MUSKA YOLLUYORUM NE OLUR ONU BOYNUNA TAK

sana bir muska yolluyorum ne olur onu boynuna tak!! İyi
tutacak seni, huzur verecek, unuttuğun yolları hatırlatacak. En azından ben
öyle düşünüyorum. Bana verdiğin sözler hıçkıracak sol kulağında. Bir ibneye
üflettim heceleri çok sağlam! İyi bak okunmuş muskaya.

(…)


evime bıraktığın ve uzaklaştıkça kamulaşan kokun inanmayı
öğretti bana!! Taş duvarları öptüm, anlamını bilmediğim dualar fısıldayarak
dudak izi bıraktım...



Bir köpek gibi nefes alıp verirken yalnızlık, melodi yapıp
şarkılar söyledim küçük çocuklara… Umut etmek diyorlar bizim buralarda buna.



Sağlıksız bir pazardan kalma ritmi bozulan kalp
atışlarım.annem kahve içme diyor çok fazla.o bozuyormuş rengimi….! Bir bilse
seni ne kadar istediğimi bir öğrense evlerin önünden çaldığım terlikleri, bir
anlasa inançlarına olan ihanetimi……….





sana bir muska yolluyorum ne olur onu boynuna tak!!

(onur köybaşı)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder