8 Temmuz 2010 Perşembe

SEVGİLİ KÜLLÜK-2

SEVGİLİ KÜLLÜK -2

Sevgili Küllük sigarayı bırakalı daha 3 saat bile olmadı…
Bu saat dilimlerini pek sevmemeye başladım…dilim dilim ruhum ve boktan geçen düşünüş üşüyüşleri… kalemim kocaman kafamın içindeki küçük beynimin trafiğine çözüm getirmiyor…özümsemek ne demekse artık bunu dememek gerek ama dedim işte …yedim işte.. sigarayı çekişim kadar nefes alsam yeter şu hava boşluğunda…bilgelik ile itlik teğellemiycem bu gece kumaşımsı beynime…zamanı kavrayamıyor artık şu kavisli ellerim…emin değilim bu gece…Salı olabilirde ,Çarşamba bitebilirde…

….ZAMAN bir muhtıra yolladı , kaybedecek bir şeyim olmalıydı.
Düşüm üşüdü, sanrım sancıma eşitlendi.
bir zaman kavmi diğerini itti. Yer değiştirdi KAV imgeleşti İS
epikleşti KRAL.

Sevgili Küllük bu gece bir cümle…
Hece hece bölünmekte.
İmlâların boynunda yağlı urganlar….
Son DUA sız bitmekte..

Sevgili Küllük bu gece bir Büyü
AZİZ PETER’in sâdâkatine
Bir rahip PAPA ilân edilmekte
İSA üç kere sevilmekte..

Sevgili Küllük bu gece bir TALAS
Emevi asiliğinde Abbasi katlinde…
Bölücü İKRA örgütleri Mezopotamya şehrinde…
Bir kitap hap at Dicleyi mürekkebe boyat bir hap yap
tüm kitapları DİCLE nehrine at……sabah olsun sadece sabah tüm militanlar Abaza……bu zevk şehrinde……sabah olsun sadece sabah uyandığında BAKİRE’ler bahçesinde yine Cennet vaadinde HASAN SABBAH…

………………………………………………………………………..
Sevgili Küllük bu gece yarım
ilerler adım adım …
Uygunsuz adım marş!
geriler adımlarım…….
Oratoryo eşliğinde tüm Şeyhsiz tarikatların , dramatik duaları bu gece inler dibimde….

Sevgili Küllük bu günlük bu kadar tekrar Berzah aleminden saygılar…………………………..

Düzensiz Cümleler Kavmi-1 BERKAN ÜRGEN

Üçüncü parmak dergisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder